BLOG

5d759b8bd7c62cf96959ea0dd8de47b4801a857c!14689867

Czemu czerń?

16 marca 2015
Anna Gołuńska
Z czym kojarzy Wam się kolor czarny? Mi od razu przychodzi na myśl mnóstwo określeń: kontrast, forma, neutralność, cisza, ciemność, spokój, elegancja, prostota etc. Na wybiegach czerń przewija się prawie zawsze, na ściankę sponsorską w Polsce najbezpieczniej ubrać się na czarno, wszystkie imprezy związane z branżą modową i showbiznesem pełne są ludzi spowitych w ciemne materiały. O co chodzi? Dlatego tak często wybieramy czarny kolor i co jest powodem tworzenia czarnej odzieży? Postanowiłam zasięgnąć opinii osób, które na czarnych tkaninach znają się najlepiej. Zapytałam o zdanie młodą markę Klekko z Poznania, która najbardziej kojarzy mi się z czernią, zabawą formą...
Więcej
Materiały prasowe HUSH WARSAW

Rozmowa z… Anną Piętą i Magdą Korcz

4 marca 2015
Marta Oblizajek
Materiały prasowe HUSH Warsaw Nasz cykl „Rozmowa z….” postanowiłam rozpocząć od wywiadu z dziewczynami,  których działaniom w branży mody przygląda się wiele osób. Z Anną Pięta i Magdą Korcz pomysłodawczyniami jednych z największych targów modowych w Polsce HUSH Warsaw, porozmawiam o jasnej i ciemnej stronie działania w tej branży. Uważacie, że Polaków stać na modę nie z sieciówek? Czy jesteśmy na nią gotowi? Magda Korcz: Polacy są na to gotowi, ale oferta musi się profesjonalizować – to ważne, by klient miał podobne możliwości jak w przypadku sieciówek – czerpiemy ze sprawdzonych wzorców promocji i sprzedaży, ale stosujemy je dla autorskiego...
Więcej
blog_cover

Moda na lumpeksy

19 lutego 2015
Anna Gołuńska
Płaszcz DKNY za osiem złotych, torebka Prada za dychę, okulary Gucci po siedem. Lumpeksy to raj dla maniaków metek i jakości w cenach niebotycznie śmiesznych. Dlaczego kupujemy w ciucholandach? Jak jest to postrzegane społecznie? Zapytałam osób, które znają się na tym doskonale i posiadają zmysł łowcy, który pozwala im znajdować prawdziwe perełki. Pierwszym z ekspertów w dziedzinie ciucholandów jest Asia znana jako LUMPEXOHOLICZKA – blogerka, miłośniczka ubrań z odzysku, niosących ze sobą ciekawą historię. Robię zakupy w second handach od bardzo dawna. Zaczęło się to w moim rodzinnym mieście – Włocławku, lumpeksy jeszcze kilka lat temu były jedyną alternatywą dla...
Więcej
dyskusja1

Rozmowa. Z kim?

11 lutego 2015
Ola Bladosz
Jakiś czas temu Marketing Modowy był partnerem i  organizatorem panelu dyskusyjnego poświęconego personalizacji, customizacji,  czy jak kto woli, samoprojektowaniu. Określeń jest wiele, problematyka sama w sobie bardzo skomplikowania i jednocześnie ciekawa. Podczas spotkania wszyscy próbowali odpowiedzieć sobie na pytania, m.in.: dlaczego tak bardzo kochamy personalizację, jaka jest rola projektanta i klienta w customizowanym świecie. Jednak nie o temacie samego panelu będę dzisiaj pisać. Chciałabym podzielić się z Wami tematem, z jakim przyszło nam się zmierzyć przy organizacji wyżej opisanego projektu. Wracając do początku,  pamiętam jak w grudniu pierwszy raz przekroczyłam progi biura na Hożej 57. Już na pierwszym spotkaniu z...
Więcej
9c0b2893158c258a95003a8a11af07a47b8b69c5!14689867

#Samoprojektowanie – pierwszy panel za nami

2 lutego 2015
Marta Oblizajek
29 stycznia w budynku przy Mysiej 3, wspólnie z naszym klientem marką Demish, zorganizowaliśmy panel poświęcony personalizacji. Moderatorem dyskusji był Tobiasz Kujawa, twórca bloga Freestyle Voguing iwykładowca Viamoda. W roli specjalistów wystąpili: Marcin Jędrzejczak – założyciel platformy Demish, blogerka Harel,Milena Wójcicka – brand manager marki Furla, Paweł Kocoń – współzałożyciel Fun in Design, Michał Niechaj – dziennikarz magazynu F5oraz Julia Gruszecka – właścicielka marki Magic Mug. Wydarzenie było zamknięte. Zaprosiliśmy na nie dziennikarzy, projektantów oraz osoby zainteresowane trendem samoprojektowania. Frekwencja dopisała. W spotkaniu wzięło udział ok. 75 osób.
Więcej
plussize2

W modzie nie liczy się rozmiar a wyobraźnia!

28 stycznia 2015
Marta Sworowska
Każda kobieta, niezależnie od wieku, powinna czuć się dobrze we własnym ciele i być z niego dumna. Akceptacja wyglądu zewnętrznego to fundament poczucia własnej wartości, a tym samym pierwszy krok, jaki powinna wykonać każda z nas. Pierwsza wskazówka. Przeanalizuj dokładnie swoje ciało i sama zdecyduj, co najbardziej w sobie lubisz, co warto pokazać, a co chciałabyś zatuszować. Zdecydowanie lepiej subtelnie podkreślać wdzięki, takie jak biust, czy krągłe biodra (które a propos są bardzo atrakcyjne!), niż chować się pod bezkształtnymi, workowatymi ubraniami. Jesteś kobietą w rozmiarze plus size? Wykorzystaj to! Zacznij eksponować swoje kształty i podkreślać atuty za pomocą dobrze dobranych...
Więcej
1

Życie na wymiar, czyli jak bardzo kochamy personalizacje

23 stycznia 2015
Ola Bladosz
Personalizacja produktów wszelkiej maści to obecnie jeden z najpopularniejszych trendów, który wykorzystują marketerzy. Dzięki znamiennej sile Internetu spersonalizowane są nawet kupony na zakupy w Tesco. Prawdą jest, że kupienie tego „co może mieć każdy” nie zawsze jest dla nas wystarczająco satysfakcjonujące. Żyjemy w kulturze gdzie pożądane jest bycie indywidualistą i posiadanie nietuzinkowej osobowości. Co za tym idzie, mimo ogromnej miłości do naszych wspaniałych polskich i zagranicznych sieciówek coraz częściej wybieramy możliwość stworzenia czegoś własnego, szytego na miarę. Personalizacyjny szał przybył do nas z Zachodu i trzeba przyznać, że radzi tam sobie całkiem nieźle. W Polsce filozofia stwórzmy coś innego! powstaje...
Więcej