BLOG

1

BUDOWANIE MARKI NA WARTOŚCIACH

8 maja 2015
Laura Wojtasiak
Jeśli chcesz stworzyć markę wartą zapamiętania, musisz przestać myśleć o niej, jak o produkcie. Zapomnij na chwilę o kolorach, rozmiarach i cenie. Pomyśl, jakie wartości ma wnosić w życie konsumentów i jaki cel chcesz osiągnąć. Musisz nadać jej wyjątkowy charakter, opowiedzieć pewną historię. Wizja przyszłości Twojej marki to coś więcej, niż wytyczanie mierzalnych, ilościowych celów. To bardziej budowanie świata w przyszłości i swojego miejsca w nim, a także odzwierciedlenie potrzeb konsumentów, ich postaw, stylu życia. Jakie podstawy należy zachować przy budowaniu marki modowej? Istnieje wiele aspektów, które należy wziąć pod uwagę w budowaniu marki. Jedną z nich jest według mnie...
Więcej
fot. Fashion Management Club

Business talks Fashion – relacja ze spotkania

22 kwietnia 2015
Alicja Szewczyk
Fashion Management Club od 2009 roku nieustannie buduje wizerunek organizacji zaangażowanej w szerzenie wiedzy z zakresu zarządzania i Public Relations w modzie. W dniach 13-17 kwietnia wraz z SKN Biznesu, FMC zorganizowało cykl spotkań Business Talks Fashion. Marketing Modowy miał przyjemność uczestniczyć w panelu poświęconym zarządzaniu produktem w perspektywie zmieniających się trendów światowych. Spotkanie zatytułowane było „Unzip it! czyli zarządzanie produktem a globalne trendy – rola Product Managera w procesie tworzenia, produkcji i sprzedaży kolekcji na przykładzie jeansów”, a poprowadził je Radosław Lewoniewski, Product Manager męskiej linii Premium marki RESERVED. W swojej karierze zawodowej Lewoniewski jako Product Manager był odpowiedzialny...
Więcej
Joan-Didion-celine

Dojrzałość jest w modzie

3 kwietnia 2015
Katarzyna Boruczkowska
Dlaczego dla większości z nas prawdziwymi ikonami mody stają się nasze Mamy i Babcie? Czy to nie w ich ubrania przebierałyśmy się będąc małymi dziewczynkami? Podziw pochodzi z doświadczenia i mądrości życiowej. Właśnie na to zwracają dziś uwagę projektanci, którzy swoje kolekcje i projekty przedstawiają przez pryzmat dojrzałości prezentowanych modelek. Po pierwsze doświadczenie. Gdy Joan Didion, 81-letnia amerykańska pisarka i dziennikarka, występuje w kampanii Celine, a jej charakterystyczne zdjęcie w wielkich, czarnych okularach i czarnym swetrze obiega świat w przysłowiową sekundę, staje się jasne, że jest to jedna z najlepszych kampanii reklamowych tej marki. Dolce & Gabbana w swojej kampanii wiosna/lato...
Więcej
5d759b8bd7c62cf96959ea0dd8de47b4801a857c!14689867

Czemu czerń?

16 marca 2015
Anna Gołuńska
Z czym kojarzy Wam się kolor czarny? Mi od razu przychodzi na myśl mnóstwo określeń: kontrast, forma, neutralność, cisza, ciemność, spokój, elegancja, prostota etc. Na wybiegach czerń przewija się prawie zawsze, na ściankę sponsorską w Polsce najbezpieczniej ubrać się na czarno, wszystkie imprezy związane z branżą modową i showbiznesem pełne są ludzi spowitych w ciemne materiały. O co chodzi? Dlatego tak często wybieramy czarny kolor i co jest powodem tworzenia czarnej odzieży? Postanowiłam zasięgnąć opinii osób, które na czarnych tkaninach znają się najlepiej. Zapytałam o zdanie młodą markę Klekko z Poznania, która najbardziej kojarzy mi się z czernią, zabawą formą...
Więcej
Materiały prasowe HUSH WARSAW

Rozmowa z… Anną Piętą i Magdą Korcz

4 marca 2015
Marta Oblizajek
Materiały prasowe HUSH Warsaw Nasz cykl „Rozmowa z….” postanowiłam rozpocząć od wywiadu z dziewczynami,  których działaniom w branży mody przygląda się wiele osób. Z Anną Pięta i Magdą Korcz pomysłodawczyniami jednych z największych targów modowych w Polsce HUSH Warsaw, porozmawiam o jasnej i ciemnej stronie działania w tej branży. Uważacie, że Polaków stać na modę nie z sieciówek? Czy jesteśmy na nią gotowi? Magda Korcz: Polacy są na to gotowi, ale oferta musi się profesjonalizować – to ważne, by klient miał podobne możliwości jak w przypadku sieciówek – czerpiemy ze sprawdzonych wzorców promocji i sprzedaży, ale stosujemy je dla autorskiego...
Więcej
blog_cover

Moda na lumpeksy

19 lutego 2015
Anna Gołuńska
Płaszcz DKNY za osiem złotych, torebka Prada za dychę, okulary Gucci po siedem. Lumpeksy to raj dla maniaków metek i jakości w cenach niebotycznie śmiesznych. Dlaczego kupujemy w ciucholandach? Jak jest to postrzegane społecznie? Zapytałam osób, które znają się na tym doskonale i posiadają zmysł łowcy, który pozwala im znajdować prawdziwe perełki. Pierwszym z ekspertów w dziedzinie ciucholandów jest Asia znana jako LUMPEXOHOLICZKA – blogerka, miłośniczka ubrań z odzysku, niosących ze sobą ciekawą historię. Robię zakupy w second handach od bardzo dawna. Zaczęło się to w moim rodzinnym mieście – Włocławku, lumpeksy jeszcze kilka lat temu były jedyną alternatywą dla...
Więcej
dyskusja1

Rozmowa. Z kim?

11 lutego 2015
Ola Bladosz
Jakiś czas temu Marketing Modowy był partnerem i  organizatorem panelu dyskusyjnego poświęconego personalizacji, customizacji,  czy jak kto woli, samoprojektowaniu. Określeń jest wiele, problematyka sama w sobie bardzo skomplikowania i jednocześnie ciekawa. Podczas spotkania wszyscy próbowali odpowiedzieć sobie na pytania, m.in.: dlaczego tak bardzo kochamy personalizację, jaka jest rola projektanta i klienta w customizowanym świecie. Jednak nie o temacie samego panelu będę dzisiaj pisać. Chciałabym podzielić się z Wami tematem, z jakim przyszło nam się zmierzyć przy organizacji wyżej opisanego projektu. Wracając do początku,  pamiętam jak w grudniu pierwszy raz przekroczyłam progi biura na Hożej 57. Już na pierwszym spotkaniu z...
Więcej
9c0b2893158c258a95003a8a11af07a47b8b69c5!14689867

#Samoprojektowanie – pierwszy panel za nami

2 lutego 2015
Marta Oblizajek
29 stycznia w budynku przy Mysiej 3, wspólnie z naszym klientem marką Demish, zorganizowaliśmy panel poświęcony personalizacji. Moderatorem dyskusji był Tobiasz Kujawa, twórca bloga Freestyle Voguing iwykładowca Viamoda. W roli specjalistów wystąpili: Marcin Jędrzejczak – założyciel platformy Demish, blogerka Harel,Milena Wójcicka – brand manager marki Furla, Paweł Kocoń – współzałożyciel Fun in Design, Michał Niechaj – dziennikarz magazynu F5oraz Julia Gruszecka – właścicielka marki Magic Mug. Wydarzenie było zamknięte. Zaprosiliśmy na nie dziennikarzy, projektantów oraz osoby zainteresowane trendem samoprojektowania. Frekwencja dopisała. W spotkaniu wzięło udział ok. 75 osób.
Więcej
plussize2

W modzie nie liczy się rozmiar a wyobraźnia!

28 stycznia 2015
Marta Sworowska
Każda kobieta, niezależnie od wieku, powinna czuć się dobrze we własnym ciele i być z niego dumna. Akceptacja wyglądu zewnętrznego to fundament poczucia własnej wartości, a tym samym pierwszy krok, jaki powinna wykonać każda z nas. Pierwsza wskazówka. Przeanalizuj dokładnie swoje ciało i sama zdecyduj, co najbardziej w sobie lubisz, co warto pokazać, a co chciałabyś zatuszować. Zdecydowanie lepiej subtelnie podkreślać wdzięki, takie jak biust, czy krągłe biodra (które a propos są bardzo atrakcyjne!), niż chować się pod bezkształtnymi, workowatymi ubraniami. Jesteś kobietą w rozmiarze plus size? Wykorzystaj to! Zacznij eksponować swoje kształty i podkreślać atuty za pomocą dobrze dobranych...
Więcej
1

Życie na wymiar, czyli jak bardzo kochamy personalizacje

23 stycznia 2015
Ola Bladosz
Personalizacja produktów wszelkiej maści to obecnie jeden z najpopularniejszych trendów, który wykorzystują marketerzy. Dzięki znamiennej sile Internetu spersonalizowane są nawet kupony na zakupy w Tesco. Prawdą jest, że kupienie tego „co może mieć każdy” nie zawsze jest dla nas wystarczająco satysfakcjonujące. Żyjemy w kulturze gdzie pożądane jest bycie indywidualistą i posiadanie nietuzinkowej osobowości. Co za tym idzie, mimo ogromnej miłości do naszych wspaniałych polskich i zagranicznych sieciówek coraz częściej wybieramy możliwość stworzenia czegoś własnego, szytego na miarę. Personalizacyjny szał przybył do nas z Zachodu i trzeba przyznać, że radzi tam sobie całkiem nieźle. W Polsce filozofia stwórzmy coś innego! powstaje...
Więcej