Intimissimi x Secret Lashes

23 lutego 2016

Dwie duże marki i jeden wspólny cel – umilenie kobietom życia. Ogólnopolski event będący wynikiem połączenia sił, aby do tego celu dotrzeć. Brzmi zachęcająco, ale trudno do osiągnięcia? Nam się udało! Stworzyliśmy event obecny w 60 sklepach na terenie całego kraju.

Wizja szybko nadchodzącego lutego i okresu okołowalentynkowego – duże pole do popisu dla marek, jednak mocno już wyeksploatowane. Z jednej strony Intimissimi z ofertą ekskluzywnej bielizny, z drugiej zaś Secret Lashes, dbające o zalotne spojrzenia kobiet. Nasza główna idea opierała się na połączeniu sił tych dwóch firm, aby dać wszystkim kobietom możliwość poczucia się pięknie i wyjątkowo w okresie walentynek.

Tak narodził się pomysł akcji „Kobiecość na wyciągnięcie ręki”. To ogólnopolski event trwający w dniach 05.02 -14.02, podczas którego w 60 sklepach Intimissimi na terenie całej Polski do zakupów dodawane są opakowania ze sztucznymi rzęsami Secret Lashes. Łącznie do rozdania było 10 tysięcy par rzęs. W wybranych sklepach w Polsce odbywały się darmowe aplikacje rzęs. Dodatkowo całej akcji towarzyszył konkurs, w którym można było wygrać vouchery na ekskluzywne przedłużanie rzęs. Każdej z pań chcieliśmy dać możliwość poczucia się tak wyjątkowo, jak jeszcze nigdy. Sposób na to był bardzo prosty – wystarczyło dokończyć zdanie: „Pełnia kobiecości to dla mnie…”. W konkursie tym wykrawa aż trzynaście uczestniczek – nagroda główna to voucher na roczne przedłużanie rzęs, kolejną jest voucher na pół roku usługi, zaś 10 nagród dodatkowych to jednorazowe przedłużanie rzęs wybraną metodą Secret Lashes.

Jako Marketing Modowy byliśmy odpowiedzialni za przygotowanie całej akcji – zaprojektowaliśmy materiały graficzne i specjalne opakowania na rzęsy, które potem wyprodukowaliśmy. Stworzyliśmy landing page i system zgłoszeń, na którym znajdował się konkurs. Odpowiadaliśmy za przygotowanie i zapakowanie 10 tysięcy par rzęs oraz materiałów reklamowych (musimy przyznać, że to był niezły wysiłek!). Całość przygotowania akcji zajęła nam dokładnie 45 dni. Nie było łatwo, ale się opłacało – okres Walentynek to najlepszy moment na uszczęśliwianie kobiet :)

Dziękujemy Intimissimi oraz Secret Lashes – dzięki bezproblemowej współpracy wszystko się udało.

 

IMG_8690