BLOG

blog1

3, 2, 1, start! Czyli podstawowe działania marketingowe o których powinieneś wiedzieć.

21 września 2017
Anna Gołuńska
Prowadzenie działań na kanałach Social Media Znając kierunki i cele firmy tworzona jest spójna strategia na social media. Facebook jest narzędziem zarówno wizerunkowym jak i sprzedażowym, poprzez ciekawy content budujemy relacje z klientami oraz zachęcamy do zaangażownia. Pozyskany ruch na facebooku kierujemy bezpośrednio do strony w celu zwiększania sprzedaży.
Działania na instagramie prowadzone są bardziej pod kątem wizerunkowym, docieramy do klientów z grupy docelowej inną drogą, nie mniej droga zakupowa jest w tym przypadku dłuższa.
Podczas tworzenia reklam, istotne jest zdefiniowanie grupy docelowej, dobranie właściwego formatu/typu reklam i kreowanie wartościowych treści i promowanie ich tak, aby dotarły do jak największej liczby odbiorców...
Więcej
IMG_4369

Praktyki w Marketingu Modowym

15 września 2017
Dominika Tylicka
Studiowanie to wyjątkowy okres w życiu. To czas nowych doświadczeń, nowych wyzwań, ale też praktykowania, trudnej z perspektywy czasu, dorosłości. W moim przypadku jest podobnie. Idąc na studia, jako niepewna swojej drogi zawodowej maturzystka, to czego najbardziej chciałam to rozwinięcie swoich kompetencji, by móc realizować się w przyszłym miejscu pracy. Wybrałam studia ekonomiczne, które uświadomiły mi, że swoją przyszłość chciałabym wiązać z szeroko rozumianym marketingiem. Od początku wiedziałam, że dana branża oprócz ścisłych podstaw, wymaga ciągłego aktualizowania wiedzy. Na szczęście, tok studiów od początku pozwalał mi na dodatkowe obowiązki, dlatego korzystając z tego przywileju oprócz poszerzania wiedzy poprzez literaturę i...
Więcej
VII Polish Businesswomen Congress

VII Polish Businesswomen Congress za nami

22 czerwca 2017
Anna Gołuńska
W dniach 1-2 czerwca 2017 r. w Warszawskim Hotelu Sangate, odbyła się kolejna, VII edycja Polish Businesswoman Congress, organizowana przez magazyn „Businesswoman & life”, której partnerem był Marketing Modowy. Utożsamiając się z wszelkimi projektami mającymi na celu wsparcie kobiecej przedsiębiorczości byliśmy zaszczyceni mogąc wesprzeć również ten event. Tego typu inicjatywy są mi szczególnie bliskie, ponieważ jako właścicielka agencji czuję w sobie misję aktywizacji kobiet do działań biznesowych, wierzenia w siebie jak i w swoje kompetencje. Bycie samodzielną i niezależną Businesswoman, realizującą swoje zawodowe marzenia daje ogrom satysfakcji, ale oczywiście niesie za sobą sporo wyzwań, które często zniechęcają do podjęcia ryzyka,...
Więcej
2

Chcesz być na bieżąco z branżą Fashion?

28 listopada 2016
Anna Gołuńska
Chcesz być na bieżąco z branżą Fashion? Oto zestawienie portali, które powinny figurować na liście Twojej codziennej prasówki! Poniższe serwisy to obowiązkowe pozycje jeśli chcemy być zorientowani w tym co się dzieje w branży – począwszy od trendów, informacji o aktualnych kampaniach reklamowych i działaniach marek po artykuły  opisujące ciekawe casy, które następnie stanowią dobry punkt odniesienia do przyszłych działań. http://fashionpost.pl Artykuły związane z aktualnymi wydarzeniami  modowymi na polskim rynku oraz te najważniejsze ze świata, ujęte w przystępny i rozrywkowy sposób. Zakładka na którą warto zwrócić uwagę to „Kto jest kim“, gdzie znajdziemy artykuły o osobach związanych z branżą – w tym również...
Więcej
img_9173-3

Montibello x Nie ma jak u Fryzjera

14 października 2016
Anna Gołuńska
Nadszedł długo wyczekiwany moment! Możemy podzielić się ostatnią dużą realizacją, na której efekt finalny czekaliśmy przez ostatnie kilka tygodni. Co się wydarzyło? Nasz zespół był odpowiedzialny za stworzenie materiału  promującego kampanię marki Montibello „Nie ma jak u fryzjera“. Filmy przedstawiają metamorfozę trzech kobiet w różnym wieku. Każda z modelek będąc na różnym etapie życiowym i posiadając inną funkcję zawodową wrażała inny stopień gotowości jak i otwartości na  zmiany w  wizerunku. Pokazaliśmy metamorfozy, które doświadczona instruktorka Montibello – Kasia Budka przeprowadziła na młodej dziewczynie, gotowej na fryzjerskie szaleństwo, na kobiecie biznesu, która po godzinach jest zabieganą mamą i blogerką (w rolę...
Więcej
lolly-otw

Wrześniowe wyzwania Marketingu Modowego

4 października 2016
Agnieszka Wojt-Kaczmarek
Koniec lata to nowe wyzwania dla zespołu Marketingu Modowego. Współpracując z wieloma markami, staramy się każdego dnia proponować im jak najwięcej ciekawych i nieszablonowych rozwiązań na budowanie i kreowanie ich wizerunku. W minionym miesiącu zrealizowaliśmy mnóstwo świetnych projektów, kilka z nich było dla nas szczególnie wyjątkowych. Oficjalne otwarcie Lolly Pop Concept Store odbyło się 22 września na warszawskim powiślu. Prezentacja najnowszych kolekcji takich marek American Vintage, LOUS Warsaw czy See by Chloé, czerwony dywan, celebryci, fotoreporterzy, cały event nie odbyłby się gdyby nie goście, którzy zostali zaproszeni za pośrednictwem zaproszeń zaprojektowanych i przygotowanych przez nasz zespół. Pomysł na projekt nawiązywał do minimalistycznego...
Więcej
13214660_1204935276192154_458797028_o

Calzedonia x Montibello by Marketing Modowy

1 czerwca 2016
Marcin
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami! Od kilku tygodni działania marketingowe w branży modowej i kosmetycznej koncentrują się wokół przygotowań do sezonu letniego, wakacyjnych kreacji, porad urodowych i inspiracji na urlopowe wyjazdy. A gdyby tak połączyć siły i uczynić te przygotowania czystą przyjemnością? Marketing Modowy i dwie ekskluzywne marki – hiszpańskie Montibello i włoska Calzedonia – wspólnie podjęły wyzwanie. Analizując potrzeby kobiet związane ze zbliżającymi się wakacjami, zwróciliśmy uwagę na dwie kwestie: coroczne poszukiwania idealnego bikini, oraz konieczność regeneracji włosów i przygotowania ich do wyczekiwanego lata. Tak powstał ogólnopolski event Montibello & Calzedonia, który trwał od 6 maja aż do wyczerpania...
Więcej
1

Intimissimi x Secret Lashes

23 lutego 2016
Anna Gołuńska
Dwie duże marki i jeden wspólny cel – umilenie kobietom życia. Ogólnopolski event będący wynikiem połączenia sił, aby do tego celu dotrzeć. Brzmi zachęcająco, ale trudno do osiągnięcia? Nam się udało! Stworzyliśmy event obecny w 60 sklepach na terenie całego kraju. Wizja szybko nadchodzącego lutego i okresu okołowalentynkowego – duże pole do popisu dla marek, jednak mocno już wyeksploatowane. Z jednej strony Intimissimi z ofertą ekskluzywnej bielizny, z drugiej zaś Secret Lashes, dbające o zalotne spojrzenia kobiet. Nasza główna idea opierała się na połączeniu sił tych dwóch firm, aby dać wszystkim kobietom możliwość poczucia się pięknie i wyjątkowo w okresie...
Więcej
content-marketing1

BRANŻA MODY A TRENDY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

14 stycznia 2016
Arletta Szymanek
Social media zmieniają się ekspresowym tempie, a ich potencjał promocyjny wydaje się być ograniczony
Więcej
3

Pinterest wsparciem promocji marki w internecie

8 stycznia 2016
Marta Sworowska
Pinterest to taki wirtualny moodboard, inaczej tablica korkowa online. Jest to narzędzie do zbierania inspiracji. Pozwala na łatwiejsze gromadzenie wszystkiego tego co nam się podoba, co nas inspiruje, co chcielibyśmy czytać, posiadać i oczywiście NOSIĆ! Każdy użytkownik tworzy swoją tablicę internetową, do której przypina wybrane przez siebie zdjęcia – nie ma potrzeby zaśmiecania pamięci w komputerze czy telefonie, wszystko mamy online na swojej tablicy! Dzięki serwisowi marka może nie tylko pokazać swoje produkty szerszej społeczności, ale również stworzyć swego rodzaju narrację z użytkownikami. Warto nie skupiać się tylko i wyłącznie na autopromocji, ale „pinować” i zamieszczać treści, które określają markę,...
Więcej