Szyte na miarę rozwiązania dla branży fashion

20 czerwca 2018

sidernew11

5 lipca 2018 r. w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie, organizowane przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu, którego jesteśmy partnerem i do którego gorąco zachęcamy.

E-commerce niewątpliwie jest przyszłością handlu. Już dziś stanowi około 11% całości sprzedaży a według statystyk do 2022 roku ten udział ma wzrosnąć o kolejne 5%. Polska goni resztę świata nie tylko w procentach, ale i w przedsiębiorcach trudniących się handlem internetowym.

Razem z nami „szyj na miarę” wiedzę na temat tworzenia i prowadzenia marek odzieżowych.

„Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion

Jeśli chcesz:

-poznać know how w tworzeniu i rozwijaniu marek modowych
-nawiązać nowe kontakty z osobami z branży modowej
-skorzystać z rad i doświadczenia prelegentów
-poznać nowe technologie

To weź udział już 5 lipca w Warszawie w konferencji „Szyte na miarę” rozwiązania dla branży fashion. W  programie nie zabraknie tematów dotyczących: e-commerce, mediów społecznościowych, marketingu, mody, trendów a nawet logistyki i grafiki.

Tematyka konferencji:

– Najskuteczniejsze techniki niskobudżetowej promocji w Internecie
– Skuteczne techniki sprzedażowe i promocyjne
– Bezpłatne i płatne (lecz tanie) narzędzia służące do promocji marek, sklepów i produktów jak również narzędzia analityczne
– Działania promocyjne z wykorzystaniem sieci Google, Facebook, Instagram
– Programy rozliczane za sprzedaż w modelu CPS

Prelekcje poprowadzą:

– Mirosław Skwarek – Dyrektor Marketingu w GetAll.pl, autor bloga PerswazjaWSprzedaz.pl
„7 gotowych pomysłów na zwiększenie sprzedaży w branży fashion za pomocą botów na Facebooku.”

– Jadwiga Janik – Fashion50+
„50plus, ważni odbiorcy mody”
(Podczas prelekcji omówione zostaną:
- oczekiwania osób 50plus w stosunku do branży modowej
- oferta marek modowych, lub jej brak, dla kobiet i mężczyzn 50plus
- czego najbardziej w ofercie marek modowych brakuje kobietom 50plus
- obsługa sklepów i salonów mody
- zakupy w Internecie przez osoby 50plus
- reklama w Internecie skierowana do 50plus.)

– Aleksandra Koclejda – online marketing specialist, Domodi sp. z o.o.
„Zapomniane źródła promocji on-line, które pomoga Ci rosnąć”
(Marketing internetowy to już nie tylko Google Adwords oraz Facebook Ads.Prelegentka podczas wystąpienia opowie o tym jak dynamicznie zmienia się rynek reklamowy, gdzie szukać możliwości do wzrostu biznesu i jak je wykorzystać. Dzięki prezentacji dowiecie się:
- w jaki sposób reklamować się w serwisach informacyjnych,
- na jakie dane zwracać uwagę i jak je analizować
- jakie korzyści mogą nam przynieść duże portale o tematyce ogólnej)

– Krzysztof Bitel – Dyrektor ds. Jakości, IT i inwestycji logistycznej w Gino Rossi S.A.
„Logistyka E-com w branży modowej ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania zwrotem.”
(Podczas przezentacji zostaną omówione następujące zagadnienia:
- Zaimplementowanie kontroli jakości w proces logistyczny

- Porównanie logistyki własnej kontra outsourcing
- Skrócenie łańcucha dostaw
- Rola systemów IT w procesie)

Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat.
Czas trwania: 09.30 – 15.30

Lokalizacja: Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa SALA A, PIĘTRO 1

Zapraszamy do rejestracji: http://pirbinstytut.pl/index.php/rejesracja-2
Strona wydarzenia: tutaj