THE LOOK OF THE YEAR 2016

4 września 2016

THE LOOK OF THE YEAR to najstarszy i najbardziej prestiżowy konkurs modelingowy na świecie.  Od ponad 30 lat, w ponad 50 krajach na świecie poszukiwane są nowe twarze, które idealnie wpasują się do świata mody. Konkurs THE LOOK OF THE YEAR to początek wielkich karier dla przyszłych ikon w świecie high fashion. Laureaci polskiej edycji świetnie sobie radzą, zarówno w Polsce jak i za granicą, pracując dla najlepszych agencji, magazynów i projektantów. W tym roku Biuro THE LOOK OF THE YEAR w Polsce wprowadziło rewolucyjną zmianę w realizacji konkursu. Oprócz wyboru najlepszej modelki roku, w eliminacjach i castingach w całej Polsce mogli wziąć udział także mężczyźni.

THE LOOK OF THE YEAR POLSKA to ekskluzywna impreza utrzymana w klimacie fashion i glamour. Na gali modelki i modele prezentowali się w kolekcjach renomowanych marek jak i najbardziej znanych i cenionych projektantów mody. Dotychczas w gali finałowej brali udział tacy projektanci jak: duet Paprocki & Brzozowski, Maciej Zień, Teresa Rosati, Bohoboco, Viola Piekut, TOMAOTOMO Tomasz Olejniczak, Bizuu, Michał Starost, By Mielczarkowski. Finał to wielkie show z udziałem gwiazd, najbardziej znanych projektantów mody oraz znakomitych artystów muzycznych.

Zwycięzcy polskiej edycji będą reprezentować Polskę w światowym konkursie THE LOOK OF THE YEAR we Włoszech.

Co mamy wspólnego z tak prestiżowym konkursem? Jako Marketing Modowy i partner wydarzenia bacznie czuwaliśmy nad jego profesjonalną obsługą marketingową. Odpowiadaliśmy za szatę graficzną wydarzenia: grafiki reklamowe, nowy katalog The Look of The Year 2016 oraz prowadzenie mediów społecznościowych komunikujących na bieżąco o tym co w trawie piszczy. Nie zabrakło nas i relacji na Snapchatcie również na gali finałowej, która okazała się dla nas niepowtarzalnym i cennym doświadczeniem.