Wrześniowe wyzwania Marketingu Modowego

4 października 2016

Koniec lata to nowe wyzwania dla zespołu Marketingu Modowego. Współpracując z wieloma markami, staramy się każdego dnia proponować im jak najwięcej ciekawych i nieszablonowych rozwiązań na budowanie i kreowanie ich wizerunku. W minionym miesiącu zrealizowaliśmy mnóstwo świetnych projektów, kilka z nich było dla nas szczególnie wyjątkowych.

Oficjalne otwarcie Lolly Pop Concept Store odbyło się 22 września na warszawskim powiślu. Prezentacja najnowszych kolekcji takich marek American Vintage, LOUS Warsaw czy See by Chloé, czerwony dywan, celebryci, fotoreporterzy, cały event nie odbyłby się gdyby nie goście, którzy zostali zaproszeni za pośrednictwem zaproszeń zaprojektowanych i przygotowanych przez nasz zespół. Pomysł na projekt nawiązywał do minimalistycznego profilu marki Lolly Pop Concept Store, zachowany został w kolorach czerni i bieli. Bardzo cenimy produkty handmade, są oryginalne, wyjątkowe i nadają indywidualnego charakteru, dlatego też postawiliśmy na własnoręczne lakowanie kopert. Było to ogromne wyzwanie dla naszego zespołu, ale efekt zachwycił zarówno nas, jak również klientkę oraz gości wydarzenia.

Lider wśród producentów rzęs w Polsce, marka Secret Lashes, którą pokochały gwiazdy światowego formatu uwielbia zaskakiwać swoje klientki jakością, nowościami kosmetycznymi oraz wydarzeniami specjalnymi, w przygotowaniu wyjątkowej atrakcji podczas Targów Beauty Forum & SPA pomagał zespół Marketingu Modowego. Na stoisku Secret Lashes pojawiły się topowe blogerki, znawczynie mody i trendów urodowych, Julia Kuczyńska, znana bardziej jako Maffashion oraz inne, rozmoznawalne w mediach twarze, m.in. Karolina Pisarek, Julia Dybowska, Anna Szubert, Ola Wanserska i Katarzyna Piskorek. Zadbaliśmy o to, aby w specjalnie przygotowanej fotobudce każda klientka mogła zrobić sobie wyjątkowe zdjęcie ze swoją ulubioną blogerką.

foto-budka
lolly-otw