BLOG

lolly-otw

Wrześniowe wyzwania Marketingu Modowego

4 października 2016
Agnieszka Wojt-Kaczmarek
Koniec lata to nowe wyzwania dla zespołu Marketingu Modowego. Współpracując z wieloma markami, staramy się każdego dnia proponować im jak najwięcej ciekawych i nieszablonowych rozwiązań na budowanie i kreowanie ich wizerunku. W minionym miesiącu zrealizowaliśmy mnóstwo świetnych projektów, kilka z nich było dla nas szczególnie wyjątkowych. Oficjalne otwarcie Lolly Pop Concept Store odbyło się 22 września na warszawskim powiślu. Prezentacja najnowszych kolekcji takich marek American Vintage, LOUS Warsaw czy See by Chloé, czerwony dywan, celebryci, fotoreporterzy, cały event nie odbyłby się gdyby nie goście, którzy zostali zaproszeni za pośrednictwem zaproszeń zaprojektowanych i przygotowanych przez nasz zespół. Pomysł na projekt nawiązywał do minimalistycznego...
Więcej
13214660_1204935276192154_458797028_o

Calzedonia x Montibello by Marketing Modowy

1 czerwca 2016
Marcin
Wakacje zbliżają się wielkimi krokami! Od kilku tygodni działania marketingowe w branży modowej i kosmetycznej koncentrują się wokół przygotowań do sezonu letniego, wakacyjnych kreacji, porad urodowych i inspiracji na urlopowe wyjazdy. A gdyby tak połączyć siły i uczynić te przygotowania czystą przyjemnością? Marketing Modowy i dwie ekskluzywne marki – hiszpańskie Montibello i włoska Calzedonia – wspólnie podjęły wyzwanie. Analizując potrzeby kobiet związane ze zbliżającymi się wakacjami, zwróciliśmy uwagę na dwie kwestie: coroczne poszukiwania idealnego bikini, oraz konieczność regeneracji włosów i przygotowania ich do wyczekiwanego lata. Tak powstał ogólnopolski event Montibello & Calzedonia, który trwał od 6 maja aż do wyczerpania...
Więcej
1

Intimissimi x Secret Lashes

23 lutego 2016
Anna Gołuńska
Dwie duże marki i jeden wspólny cel – umilenie kobietom życia. Ogólnopolski event będący wynikiem połączenia sił, aby do tego celu dotrzeć. Brzmi zachęcająco, ale trudno do osiągnięcia? Nam się udało! Stworzyliśmy event obecny w 60 sklepach na terenie całego kraju. Wizja szybko nadchodzącego lutego i okresu okołowalentynkowego – duże pole do popisu dla marek, jednak mocno już wyeksploatowane. Z jednej strony Intimissimi z ofertą ekskluzywnej bielizny, z drugiej zaś Secret Lashes, dbające o zalotne spojrzenia kobiet. Nasza główna idea opierała się na połączeniu sił tych dwóch firm, aby dać wszystkim kobietom możliwość poczucia się pięknie i wyjątkowo w okresie...
Więcej
content-marketing1

BRANŻA MODY A TRENDY W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH

14 stycznia 2016
Arletta Szymanek
Social media zmieniają się ekspresowym tempie, a ich potencjał promocyjny wydaje się być ograniczony
Więcej
3

Pinterest wsparciem promocji marki w internecie

8 stycznia 2016
Marta Sworowska
Pinterest to taki wirtualny moodboard, inaczej tablica korkowa online. Jest to narzędzie do zbierania inspiracji. Pozwala na łatwiejsze gromadzenie wszystkiego tego co nam się podoba, co nas inspiruje, co chcielibyśmy czytać, posiadać i oczywiście NOSIĆ! Każdy użytkownik tworzy swoją tablicę internetową, do której przypina wybrane przez siebie zdjęcia – nie ma potrzeby zaśmiecania pamięci w komputerze czy telefonie, wszystko mamy online na swojej tablicy! Dzięki serwisowi marka może nie tylko pokazać swoje produkty szerszej społeczności, ale również stworzyć swego rodzaju narrację z użytkownikami. Warto nie skupiać się tylko i wyłącznie na autopromocji, ale „pinować” i zamieszczać treści, które określają markę,...
Więcej
bloggin

Nowy marketing: Blog firmowy jako narzędzie marketingowe

13 listopada 2015
Marta Sworowska
Internet blog, media społecznościowe, gry online, aplikacje – to narzędzia i trendy których nie można już ignorować, bo na stałe wpisały się w rzeczywistość konsumentów. W jaki sposób firma powinna do nich podchodzić? Jak budować za ich pomocą relacje z klientami? Czy mogą one pomóc w wykreowaniu wizerunku silnej marki? Zastanówmy się wspólnie… Jako pierwszy na tapetę weźmiemy blog firmowy, który bezsprzecznie stał się obecnie jednym z narządzi marketingowym stosowanym przez coraz więcej firm i marek. Jest on jednym ze sposobów na zaistnienie w świadomości internautów. Może to być zajęcie czasochłonne i wymagające, ale w oczach wymagających klientów postawi Cię...
Więcej
1

Refleksja na temat pokazów mody

15 września 2015
Marta Sworowska
Moda podlega ciągłym zmianom wynikającym z zachodzących zmian na świecie. Ta prawidłowość dotyczy również pokazów mody. Aktualna sytuacja gospodarcza, rozwój nowych technologii i stale zmieniający się terminarz świata mody są trzema najważniejszymi czynnikami zwiastującymi nadejście nowej ery. Zanim pojawiły się social media, które zawojowały cały świat, włączając w to świat mody, pokazy były elitarnymi prezentacjami dla przedstawicieli prasy i zaproszonych gości. Przedstawiciele śmietanki towarzyskiej walczyli o najbardziej eksponowane miejsca, aby móc się pokazać. Po pojawieniu się mediów społecznościach oraz w czasie boomu na blogi modowe, pokazy zaczęły wychodzić spoza salonów, a informacje o nich znaleźć można było już nie tylko...
Więcej
jump_from_paper

Moda jak z bajki

6 sierpnia 2015
Marta Sworowska
Nie, tekst nie będzie o tym, że moda jest super. Przecież wszyscy o tym wiemy :) Będzie o tym jak projektanci z całego świata wykorzystują kultowe postaci z bajek w swoich projektach i dlaczego to się tak dobrze sprzedaje. Niekwestionowanym „królem kreskówek” modowej planety jest Jeremy Scott. Jesienią 2009 roku projektant zaprezentował kolekcję, w której modele mieli na sobie buty z Myszką Miki. Wysokie sneakresy Jeremy zaprojektował ze współpracy z marką Adidas. Kolorystyka kolekcji również nawiązywała do znanej kreskówki. Jesień 2012 przyniosła kolekcję, w której pojawiły się ubrania inspirowane między innymi kreskówką ‘The Simpsons’. Były bluzy, swetry i spódniczki z...
Więcej
tumblr

Po pierwsze spójność. Czyli podstawa strategii marki modowej od podszewki.

1 czerwca 2015
Alicja Szewczyk
Po pierwsze spójność. Czyli podstawa strategii marki modowej od podszewki. Spójność przekazów we wszystkich kanałach komunikacyjnych jest kluczowa dla wizerunku marki. To zdanie słyszał już chyba każdy, kto jest choć trochę zanurzony w świecie public relations lub marketingu. Dlaczego właściwie spójność jest tak istotna? Odpowiedź jest niemal dziecinnie prosta – jest to fundament budowania świadomości marki w oczach klientów, wielbicieli i konkurentów. Podstawa, która zazwyczaj okazuje się czynnikiem decydującym o „być czy nie być” marki na rynku. Warto więc przyjrzeć się nieco bliżej temu zagadnieniu, niezwykle aktualnemu również w świecie fashion. Rynek modowy przestał być niszowy. Mamy do czynienia z...
Więcej
1

Rozmowa z… Anną Orską

14 maja 2015
Katarzyna Boruczkowska
Czy pamięta Pani moment, w którym zawitała u Pani myśl, że zdecydowanie chce się Pani poświęcić tworzeniu biżuterii? Anna Orska: Myślę, że był to raczej proces. Początkowo zajmowałam się przeróżnymi rzeczami związanymi z designem i to wcale nie była biżuteria. Na pewno bardzo pomógł mi stały kontakt z fabrykami, niezwykłą specyfiką pracy, zapachem metali. Dzięki pracy, którą zaczęłam jeszcze podczas studiów, miałam możliwość poznania po pierwsze branży, po drugie samego procesu tworzenia biżuterii. Wiem, że jako artystka, pomysły na kolekcje bierze Pani dosłownie zewsząd. Przenoszone na biżuterię są Pani dostępnymi kolekcjami. Czy zdarzają się pomysły, które nie są możliwe do...
Więcej